REGULAMIN SANITARNY FAMILYFIT
- W klubie może przebywać jednocześnie ograniczona liczba osób, na Sali fitness 12 – 15 osób, na siłowni 6 – 8 osób ( z zachowaniem min.2 m odstępu). W sumie w klubie nie może przebywać więcej niż 40 osób łącznie (1 osoba na 10 m2).
- W klubie przebywać mogą wyłącznie osoby zdrowe. Jeśli masz jakiekolwiek objawy chorobowe, nie przychodź na zajęcia.
- Jeśli nie ćwiczysz, korzystaj z maseczki.
- Myj i dezynfekuj ręce! Preparat do dezynfekcji znajduje się w strefie wejścia, przy wyjściu z toalet oraz każdej sali do ćwiczeń.
- Przed oraz po wykonanym ćwiczeniu należy zdezynfekować sprzęt, z którego się korzystało. Dezynfekuj szafkę przed i po użyciu.
- Zaleca się korzystanie z własnych mat do ćwiczeń!
- Na terenie całego klubu należy utrzymywać bezpieczną odległość 2 m od innych osób.
- Trening z ręcznikiem jest obowiązkowy.
- Zabrania się korzystania z urządzeń wyłączonych z użytkowania, w tym suszarek do rąk.
- Osoby powyżej 60 roku życia i/lub cierpiące na choroby przewlekłe powinny ograniczyć się do treningu poza godzinami szczytu.
- Osoby nie przestrzegające zasad bezpieczeństwa mogą zostać poproszone o opuszczenie obiektu.
REGULAMIN FAMILYFIT
I. CZĘŚĆ OGÓLNA
- Niniejszy regulamin obowiązuje wszystkich klientów Familyfit.
2. Z usług klubu mogą korzystać osoby, które posiadają ważny karnet na siłownie lub wykupiły jednorazowe wejście bądź posiadają ważne członkostwa u Partnerów Familyfit.
- Każdy klient klubu zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania regulaminu.
- Zabrania się wstępu do klubu osobom będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
- Dzieci do lat 14 mogą korzystać z urządzeń siłowni wyłącznie pod nadzorem opiekunów prawnych.
- W klubie obowiązuje bezwzględne przestrzeganie zaleceń dotyczących bezpieczeństwa zawartych w niniejszym regulaminie.
- Karnet wystawiony w odpowiednich ramach czasowych musi być wykorzystany w określonych ramach czasowych , niewykorzystany karnet przepada.
- Klient, który wykupuje karnet na daną usługę akceptuje jednocześnie postanowienia niniejszego regulaminu.
II. ZASADY KORZYSTANIA Z SIŁOWNI FAMILYFIT
- Wszystkich korzystających z urządzeń treningowych obowiązuje strój i obuwie sportowe.
- Ćwiczący musi posiadać w trakcie ćwiczeń ręcznik, który powinien rozkładać na oparciach urządzeń.
- Klienci zobowiązani są wykonywać ćwiczenia bezpiecznie tzn. ćwiczyć z takimi obciążeniami , nad którymi są w stanie zapanować.
- Osoby korzystające z urządzeń treningowych czynią to na własna odpowiedzialność.
- Klient, który w czasie pobytu na siłowni źle się poczuje zobowiązany jest natychmiast przerwać ćwiczenie i powiadomić pracownika FAMILYFIT.
- Nie wolno kłaść hantli i sztang na tapicerce. Miejsce ich jest na matach i specjalnych stojakach.
- Po zakończeniu ćwiczeń, urządzenia treningowe, z których korzystano winny być pozostawione w należytym stanie technicznym i porządku.
III. ODPOWIEDZIALNOŚCI I KARY
- Za przedmioty wartościowe, gotówkę, karty płatnicze ,telefony komórkowe itp. pozostawione w salach oraz w szatni – FAMILYFIT nie ponosi odpowiedzialności.
- Za zniszczenie lub uszkodzenie sprzętu spowodowane użyciem go niezgodnie z instrukcją, obowiązuje odpłatność w wysokości 100% wartości szkody.
- Za wypadki i zdarzenia wynikające z nieprzestrzegania regulaminu klubu i zaleceń dotyczących bezpieczeństwa – FAMILYFIT nie ponosi odpowiedzialności.
REGULAMIN KORZYSTANIA Z KARNETÓW
- Karnet jest ważny 30 dni od daty zakupu ( z wyjątkiem karnetów dwumiesięcznych).
- Do ceny karnetu zakupionego pierwszy raz doliczana jest bezzwrotna opłata za członkostwo w klubie w wysokości 20 zł.
- W przypadku zgubienia karty należy wykupić jej duplikat w wysokości 10 zł.
- W przypadku karnetów z limitowanymi wejściami ich termin może upłynąć wcześniej, jeżeli zostanie wyczerpany limit wejść, na który został zakupiony karnet.
- Karnety open są imienne i może z nich korzystać tylko właściciel karnetu!
- Z karnetów z limitowanymi wejściami mogą korzystać członkowie jednej rodziny!
- W karnetach open zawarta jest dodatkowo gratisowa usługa wejścia na saunę (limit uzależniony od opcji karnetu). Usługa ta jest niewymienna na inne usługi, nie przysługuje też dodatkowy rabat z tytułu niekorzystania z w/w dodatku.
- Warunkowe przedłużenie czasu trwania karnetu przysługuje:
- W przypadku wypadków losowych (udokumentowana choroba lub nagły wypadek) zgłoszonych na recepcji klubu przed upływem końca ważności karnetu! Po tym terminie karnety uznajemy za nieważne.
- W przypadku gdy klubowicz otrzyma w prezencie kartę podarunkową z karnetem za czas rozpoczęcia ważności karnetu uznajemy jego pierwsze wejście na w/w karnet.
- Planowane wcześniej urlopy oraz zabiegi operacyjne nie stanowią podstawy do przedłużenia czasu trwania karnetu.
- W karnetach z limitowanymi wejściami zastrzegamy sobie prawo do „ściągnięcia” wejścia osobom, które nie odwołują (zwłaszcza na spinningu) wcześniejszych rezerwacji miejsc ( co najmniej po trzykrotnym przypadku nieodwołania rezerwacji).
- Obligatoryjne zniżki na karnety (10%) przysługują uczniom i studentom oraz seniorom (+60 lat).
REGULAMIN SALI ZABAW
Poniższy regulamin przygotowany został z myślą o naszych najmłodszych klientach i obowiązuje na terenie sali zabaw od dnia 01.06.2009 r.
- Sali Zabaw przeznaczona jest do zabawy dla dzieciw wieku od 1 do 11 lat.
- Rodzice mogą przebywać na Sali Zabaw (za wyjątkiem konstrukcji) wraz z dziećmi lub na własną odpowiedzialność pozostawić dzieci na sali pod opieką personelu.
- Buty i wierzchnie ubranie pozostaje w szatni, na salę zabaw dzieci wchodzą w skarpetkach lub w kapciach.
- Opiekunowie/rodzice na salę zabaw wchodzą bez obuwia wyjściowego lub w ochraniaczach na buty.
- Za rzeczy pozostawione na terenie Sali Zabaw lub w szatni FamilyFit nie ponosi odpowiedzialności.
- Na teren Sali Zabaw nie wnosimy jedzenia ani picia. W Sali Zabaw wolno spożywać tylko produkty zakupione w barze ( z wyjątkiem tortu urodzinowego ). Jemy i pijemy tylko przy stolikach.
- Na terenie sali zabaw obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów i spożywania alkoholu, a także wprowadzania zwierząt.
- Dzieci bawiące się na sali zabaw nie mogą mieć przy sobie nic ostrego (zegarków, okularów, biżuterii i jakichkolwiek innych mogących zagrażać ich bezpieczeństwu podczas zabawy przedmiotów). Dotyczy to również własnych zabawek.
- W trosce o zdrowie naszych najmłodszych klientów, zabrania się przebywania na Sali Zabaw dzieci lub dorosłych będących nosicielami chorób zakaźnych, infekcji wirusowych i bakteryjnych. Obowiązkiem rodziców (opiekunów) jest poinformowanie personelu Sali Zabaw o schorzeniach i niesprawnościach dziecka np. astma, epilepsja, zaburzenia słuchu itp.
- Wszystkie pytania i wątpliwości związane z działalnością sali zabaw rozstrzyga obsługa pracująca w danym dniu.
- W przypadku jakichkolwiek zdarzeń losowych lub wypadków na Sali Zabaw, w których zostanie pokrzywdzone dziecko bądź opiekun, należy ten fakt bezzwłocznie zgłosić w formie pisemnej w naszej placówce.
- Wszelkie roszczenia zgłoszone po wizycie lub zabawie uznane zostaną za nie powstałe na sali zabaw.
- Na Sali Zabaw zabrania się:
- wspinania się po zewnętrznych i wewnętrznych ścianach (siatkach) konstrukcji zabawowej;
- skakania ze zjeżdżalni do basenu z piłeczkami;
- wchodzenia pod prąd na zjeżdżalnię;
- wchodzenia na obszary, które są wyłączone z zabawy np. obszar za konstrukcją;
- niszczenia konstrukcji, zabawek lub elementów wystroju;
- wchodzenia do dużego basenu z piłkami dzieci, które noszą pampersy.
- Za szkody spowodowane przez dziecko odpowiadają rodzice.
- Personel może odmówić przyjęcia dzieci, które sprawiają problemy wychowawcze i stanowią zagrożenie dla innych dzieci.
- Salę można zarezerwować w celu zorganizowania przyjęć urodzinowych, imieninowych itd.
- Właściciel oraz personel sali zabaw nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób i dzieci nie przestrzegających regulaminu.
- Wykupienie biletu bądź wprowadzenie dziecka na teren sali zabaw przed dokonaniem płatności jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.